Op zondagmiddag 5 juli is er om 14.30 uur weer een "Dienst voor iedereen" in de Sionskerk. In deze dienst gaat ds. Martin Visser voor en het thema van de dienst is: "Ik ben die Ik ben". De muziekgroep o.l.v. Eddy van 't Hof zal de dienst begeleiden. Na afloop is er koffie/thee/limonade met iets lekkers.
We hopen op een mooie dienst en jullie daar weer te zien.
Namens de commissie Willy en Janet