Opnieuw 'Welkom in de sjoel!'

vrijdag 17 maart 2023 20:00

Na de succesvolle eerste editie van “welkom in de sjoel” organiseert de gebedskring DV vrijdag 17 maart de tweede editie. Een gezellige avond voor alle leden van de wijkgemeente Sionskerk. Een avond waarop gemeenteleden elkaar kunnen ontmoeten, deelnemen aan een quiz en ouderwets kunnen sjoelen…
Ben je nieuw of al langer lid van de wijkgemeente Sionskerk? Geef je dan snel op voor deze avond.

Deze keer spelen de mannen/jongens tegen de vrouwen/meisjes. We spelen deze avond weer een pub quiz waarin we dit keer ook testen hoeveel de vrouwen over de mannen weten en omgekeerd. Ook nu is er gelegenheid voor een hapje en een drankje en is er ruimte voor de sjoelwedstrijden. Uiteraard staat de hele avond in het teken van kennismaken, bijpraten en vooral ontmoeting. De avond begint om 20.00 uur en is rond 22:30 uur afgelopen. Deelname is gratis, aanmelden is met het oog op de inkopen wel noodzakelijk.

Bouw je mee aan onze wijkgemeente? Wil je weten wie je broeders en zusters zijn? Doe dan mee en geef je op via dit mailadresAanmelden kan tot vrijdag 10 maart.

De organisatie is in handen van de gebedskring Sionskerk. De gebedskring is elke 3e vrijdag van de maand in de Sionskerk van 19 tot 20 uur. Wil je een of meerdere keren met ons mee bidden? Wees welkom!
Leden gebedskring Sionskerk