Kerkelijk bureau

Graag leggen we uit wat het kerkelijk bureau voor jou kan betekenen. Wij houden ons met name bezig met de leden- en de financiële administratie. Elke donderdagmorgen zijn we geopend van 08:30 - 12:30 uur. Ons kantoor bevindt zich in de Wheme, ds. de Bouterlaan 5 (achter de Dorpskerk). Je kunt bij ons terecht voor o.a. collectemunten, in- en overschrijvingen, een abonnement op het kerkblad of de kerkradio en tal van andere zaken.

Onder het kopje informatie vind je een greep uit de meest voorkomende vragen waarop we een antwoord hebben gegeven. Kunt je iets niet vinden? Bel of mail gerust naar het kerkelijk bureau voor meer informatie. Telefonisch zijn we de meest ochtenden bereikbaar, mailen heeft onze voorkeur.

Kerkelijk Bureau
Ds. De Bouterlaan 5
8070 AG Nunspeet
kerkelijkbureau@hervormdnunspeet.nl

Openingstijden per 1 juni 2023

Fysiek

Het kerkelijk bureau is alleen geopend op de donderdagmorgen tussen 09.00 en 12.00 uur.

Telefonisch

Telefonisch is het kerkelijk bureau zoveel mogelijk bereikbaar tussen 09.00 en 12.00 uur.

Bij voorkeur vragen we u zoveel mogelijk uw vraag via de mail te stellen. Dat kan via kerkelijkbureau@hervormdnunspeet.nl.

Even voorstellen

Mijn naam is Wim Eilander en ik ben sinds september 1996 hoofd van het kerkelijk bureau van de Hervormde Gemeente Nunspeet. In de achterliggende jaren heb ik heel wat kennis en ervaring mogen opdoen. Die deel ik echter graag met anderen, zoals predikanten, scriba’s en kerkenraden, maar ook met gemeenteleden en andere belangstellenden. Ik ben in principe iedere dag aanwezig om de mail te beantwoorden. Telefonisch zijn we alleen in de ochtenden bereikbaar. Op de donderdagochtend bent u ook van harte welkom op ons kantoor.

Daarnaast is Gerry Drost werkzaam op ons bureau. Zij houdt zich m.n. bezig met de verkoop van collectemunten,ons kerkblad en andere administratieve zaken.

Graag tot horens of tot ziens!