Nu ook via Youtube (nogmaals) te beluisteren

Veel uitzendingen van Radio Contact zijn het (nogmaals) beluisteren waard. Radio Contact maakt dit nu mogelijk door een aantal uitzendingen via het youtube kanaal van Hervormd Nunspeet te delen, zodat u deze kan beluisteren op een moment dat het u uitkomt. 3 maal per maand wordt er een programma van Radio Contact op YouTube geplaatst. Klik op de link om naar de playlist te gaan.

Geschiedenis

In 1966 begonnen een paar mensen met programma's maken voor de kerktelefoonluisteraars. Op een zolderkamer! Wie had toen kunnen denken dat er ruim 50 jaar later een professionele studio zou zijn en dat het team is uitgebreid naar 20 medewerkers, die daarbij weer hulp krijgen van een groep gemeenteleden om invulling te geven aan de programma's.

Met veel plezier en enthousiasme worden er elke week programma's gemaakt en uitgezonden via de kerkradio op maandagavond en woensdagmorgen.

We zijn te beluisteren op de eerste en derde dinsdagavond van de maand via RTV Nunspeet. En één keer in de maand op zondagmorgen via RTV Nunspeet. Voor deze avonden kunnen verzoekjes worden aangevraagd. Wie verrast u met een mooi lied? U kunt hiervoor bellen naar het kerkelijk bureau of mailen naar radiocontact@hervormdnunspeet.nl.

U kunt een verzoekplaat ook aanvragen vie het telefoonnummer van Radio Contact: 06 47882703, of via het aanvraagformulier

Voor de kerkradio luisteraars in Nunspeet en Hulshorst verzorgen wij uitzendingen op de volgende tijden:

Maandagavond
Het maandagavondprogramma begint om 19.00 uur. Op de maandag wisselen het verzoekplatenprogramma en het programma Contact Meditatief elkaar af: de ene week wordt het verzoekplatenprogramma uitgezonden, de andere week het programma Contact Meditatief.
Contact Meditatief is een programma met een meditatie, welke wordt omlijst met muziek en gedichten.

Het programmaonderdeel Het Boek heeft een plaats in het verzoekplatenprogramma. Er wordt dan een (kort) verhaal voorgelezen.

Woensdagmorgen
Om 10.30 uur begint het programma van de woensdagmorgen. Er wordt een herhaling uitgezonden van het programma van de maandag ervoor.

Ook u kunt deze uitzendingen beluisteren, via kerkomroep. Voor degenen die zijn opgenomen in het St. Jansdal ziekenhuis: zij kunnen met ons meeluisteren via het radiokanaal 34.

Radio Nunspeet

Via Radio Nunspeet verzorgen wij de volgende uitzendingen:

Zondagmorgen
Van 9.00 uur tot 12.00 uur. Eén keer per maand heeft Contact de uitzending op zondagmorgen via Radio Nunspeet. In deze uitzending wordt een kerkdienst uitgezonden uit een van de Hervormde kerken in Nunspeet en Hulshorst. In principe is dit elke eerste zondag van de maand.

Dinsdagavond
Elke eerste en derde dinsdag van de maand verzorgt Contact een avondvullend programma via Radio Nunspeet. De uitzending begint na het nieuws van 18:00 en duurt tot het nieuws van 23:00 uur.

Onze uitzendingen via Radio Nunspeet kunt u via de kabel beluisteren op 93,1 FM en in de vrije ether op 105,9 FM.

Bereikbaarheid:

Tijdens de uitzendingen zijn wij per telefoon bereikbaar.

Telefoonnummer: 0341 258 090

Mobiel: 06 47 882 703

Openingstijden:

Maandagavond:
19.00 uur tot 20.00 uur

1e en 3e dinsdag van de maand:
18:00 uur tot 23.00 uur

Verzoekplaat aanvragen

Voor de uitzendingen van maandagavond en dinsdagavond kunt u een verzoekplaat aanvragen.

Dat kan door het invullen van het formulier

Aanvragen