Veldwerkers

Vanuit onze gemeente zijn diverse veldwerkers actief. Binnen de grenzen van Europa, maar ook ver daarbuiten. Hieronder worden er enkele genoemd. Sommigen met naam, anderen niet vanwege veiligheidsredenen.

(van diverse thuisfrontcommissie's hopen we nog informatie te krijgen)

Luis en Susan Selles

Wij zijn Luis en Susan Selles, een echtpaar uit Costa Rica (Luis) en Nederland (Susan). We zijn getrouwd sinds april 2020 en hebben twee kinderen; Hannah en Boaz​.

Wij dienen in de inheemse gemeenschappen van Talamanca, Costa Rica. Hier ondersteunen we de lokale kerken in hun roeping om impact te hebben op de gemeenschap en hun families. Wij geloven dat de rol van de kerk erg belangrijk is om verandering in gemeenschappen te kunnen zien. Met hen reiken we uit naar de families doormiddel van bijvoorbeeld jeugdevenementen, het verspreiden van Bijbels in het Spaans en ook in de inheemse talen, etc. Daarnaast bieden we trainingen aan voor kerkelijke gemeenschappen. Onze focus ligt op gemeenschapsontwikkeling met een bijbels wereldbeeld. Dit doen we doormiddel van een cursus met thema’s als Evangelisatie, leiderschap, armoede leren begrijpen, samenwerking met de kerk, etc. Ook geven we geloofsonderwijs en zij die het Evangelie en God nog niet kennen, de thema’s zijn hierbij te vergelijken met de Alpha cursus zoals wij die in Nederland kennen.

Daarnaast organiseren we activiteiten voor moeders en kinderen van 0-4 jaar, zodat ook zij zich gezien voelen en zich mogen ontwikkelen.

Voor meer informatie kunt u/jij contact opnemen via sellesincostarica@gmail.com. Of op onze website nl.desellesincostarica.org

Wilt u doneren? Dit kan door een bedrag overmaken naar NL68 RABO 0341 2393 99 tnv Diaconie Herv. Gemeente Nunspeet inzake TFT familie Selles. Of via deze link.

Ook eenmalige giften zijn van harte welkom!

Voor maandelijkse donaties kunt u mailen naar teamselles2021@gmail.com