Kerkelijk Centrum de Wheme

In 2018 werd ons kerkelijk centrum de Wheme in gebruik genomen. Het gebouw is op bijzondere wijze aan de Dorpskerk verbonden en daarom een prachtige locatie voor een combinatie van verschillende activiteiten, waarbij ook gebruik gemaakt kan worden van de kerk.

De zalen zijn in eerste instantie bedoeld voor kerkelijke activiteiten en vergaderingen, maar worden ook aan derden verhuurd indien dit past in de agenda. Er is 1 grote zaal, die gesplitst kan worden in 2 of 3 kleinere zalen. Beneden is nog een speciale jeugdruimte. Ook Radio Contact bevindt zich in de benedenruimtes.

De Wheme heeft tevens een speciale opbaarkamer c.q. 24 uurs kamer. Deze kan via een aparte deur benaderd worden en is daarom uitermate geschikt voor 24 uurs opbaring, waarbij de familie op elk gewenst moment naar binnen kan. De ruimte is in huiselijke sfeer ingericht. Afspraken lopen bij voorkeur via de begrafenisondernemer.

De Wheme beschikt tevens over een ruime keuken met uitgebreide kookgelegenheid.

Bespreken en reserveren van de ruimtes gaat via het kerkelijk bureau.
Telefoon: 0341 – 25 29 03
Mail: kerkelijkbureau@hervormdnunspeet.nl