Opstandingskerk

U/jij bent van harte welkom in de Opstandingskerk aan de Feitenhofweg.

Geloven verbindt je niet alleen met God, maar ook met elkaar. In de gemeente wordt dit zichtbaar. We zijn betrokken op elkaar en staan open voor hen die Jezus Christus niet kennen.

De kerkdiensten op zondag zijn om 10.00u en 17.00u.

Tijdens de ochtenddienst is er oppas voor de kinderen van 0-4 jaar en in de dienst is er tijdens het kindermoment speciale aandacht voor de kinderen. Na het kindermoment volgen de kinderen hun eigen programma. De dominee preekt uit de Bijbel en er worden verschillende liederen gezongen, regelmatig onder begeleiding van een muzikaal combo en/of het orgel.

De diensten zijn online te volgen via Youtube of Kerkomroep.

Door het jaar heen zijn er verschillende activiteiten, denk aan een wijkdag, Alphacursus, Bijbelkringen, actiedagen voor de zendingswerkers en verschillende ontmoetingen onder het genot van een maaltijd.

Predikant (interim)
Ds. P.M. van der Meulen – 06 19 62 23 00 – pvandermeulen@hervormdnunspeet.nl