Collectemunten

Op zondagochtend nog even wat euro's bij elkaar zoeken in de diverse portemonnees? Of liever een zakje collectemunten in de kast hebben, zodat u niet hoeft te zoeken. Op het kerkelijk bureau zijn collectemunten te koop, die voor alle collecten in onze gemeente gebruikt kunnen worden.
De waarden: 0,70 (zakjes van 50 of 100) en 1,25 (zakje van 24) of 2,50, 5,00 en 10,00 per stuk te verkrijgen voor bijvoorbeeld de bid- en dankdagcollecten. Alle munten kunnen overigens ook gebruikt worden voor een gift voor het verjaringsfonds, catechesebussen, oppas, etc. De kwitanties kunt u gebruiken als bewijsstuk bij uw aftrek inkomstenbelasting.

ONLINE BESTELLEN
U kunt de munten kopen via het kerkelijk bureau op donderdag tussen 8.30 uur en 12.30 uur. Of bestel ze online via www.skgcollect.nl/44. U betaalt via Ideal en enkele dagen later kunt u de munten ophalen op het kerkelijk bureau of ze laten bezorgen via de brievenbesteldienst.