Kerkdiensten

Aanmelden kerkbezoek

U bent van harte welkom om onze kerkdiensten te bezoeken. De locaties van de kerken vind u hier.

Online volgen

Kerkdiensten zijn ook online te volgen via Youtube:

Dorpskerk
Kapel Hulshorst
Opstandingskerk
Sionskerk

De diensten worden ook uitgezonden via kerktelefoon en kerkomroep.nl. Een overzicht van de diensten vindt u hier.

Locaties van openluchtdiensten

De openluchtdiensten van Kapel Hulshorst worden gehouden op
het terrein achter Molen de Maagd, Kapelweg 24, Hulshorst.

De openluchtdiensten van de Sionskerk worden gehouden bij
IJsboerderij Bonestroo, Oude Molenweg 15, Doornspijk.

Collecten

Het geven van een gift is een wezenlijk onderdeel van de eredienst. Je ontvangt de woorden van God en uit dankbaarheid mag je geven voor de naaste in nood en voor de dienst van God in eigen gemeente. Daarom vermelden we ook de doelen waarvoor u kunt geven. Het is goed om je te realiseren wat je anders zou geven in een dienst als gezin. Het is mogelijk om deze giften op een door u gebruikelijke manier over te maken op het rekeningnummer van de Diaconie en Kerkrentmeesters. Meer informatie vindt u hier.