Heleboeldag 2024

zaterdag 06 juli 2024 09:00

De dag zelf bestaat uit:

Een Heleboel spullen, worden het gehele jaar door ingezameld, gesorteerd en opgeslagen.

Een Heleboel werk, laden, lossen, indelen van de kramen, verkoop aan de kramen, en opruimen na afloop.

Een Heleboel medewerkers (handen) nodig.

Een Heleboel gezelligheid onderling, met bezoekers maar zeker ook met de medewerkers waarmee je de kramen bezet.

En een Heleboel bezoekers, die hopelijk ook deze dag financieel tot een succes maken.

Voor extra medewerkers zou ik graag een beroep willen doen op mensen vanuit wijk Opstandingskerk. Er doen er al jaren een aantal mee, dit is meestal een vaste groepje. Deze groep kan wel wat uitbreiding gebruiken. Op deze dag zijn we echt als hele gemeente actief, mensen vanuit de Sionskerk, de Dorpskerk, Kapel Hulshorst en de Opstandingskerk. Met elkaar, als Hervormd Nunspeet zetten we ons in om geld op te halen voor diverse goede doelen.

Interesse om deze dag mee te helpen?

Je krijgt er absoluut geen spijt van. Geef je bij mij op, dan zorg ik dat je wordt benaderd en wordt ingedeeld.

Vriendelijke groet, Gert Mulder, 06 33 58 10 13, gert-geraline@kpnmail.nl