Running Dinner Sionskerk

vrijdag 07 juni 2024 18:30

Het 'Running Dinner' van de Sionskerk komt weer terug op veler verzoek! De (deels vernieuwde) organisatie is weer bij elkaar geweest en we hebben een datum geprikt: 7 juni 2024!

Het 'Running Dinner' is een mogelijkheid om elkaar te ontmoeten op een laagdrempelige en gezellige manier. Het voorgerecht en hoofdgerecht van het ‘Running Dinner’ worden op verschillende adressen en elke keer in een andere samenstelling gegeten. Het nagerecht is in de vorm van een toetjesbuffet in de Sionskerk. Het is altijd een verrassing met wie je gaat eten en wat je te eten krijgt. We durven inmiddels wel te zeggen dat je aan het eind van de avond fijne ontmoetingen en gesprekken hebt gehad!

We starten om 18.30 uur met een gezamenlijke opening in de Sionskerk en om 18.45 uur word je verwacht op adres 1 voor het voorgerecht. Om 20.00 uur krijg je op adres 2 het hoofdgerecht en om 21.30 is iedereen welkom voor het nagerecht in de Sionskerk, waar we de avond om 22.15 uur afsluiten. Tijdens de sluiting is er een (digitale) collecte waarmee we het werk van Wim-Jan van den Berg willen steunen.

Bij aanmelding kan je aangeven of je gasthuis wil zijn voor het voorgerecht/ hoofdgerecht of wil zorgen voor een gerecht voor het gezamenlijke toetjesbuffet of alleen gast wilt zijn deze avond. We willen benadrukken dat het gaat om de verbinding met elkaar en de maaltijden niet ingewikkeld hoeven te zijn. Je kan alleen meedoen, met een partner of met iemand anders van binnen of buiten de gemeente. Mocht vervoer een probleem zijn dan denken we ook graag mee!

Wij bellen van tevoren de gasthuizen/ kokers om door te geven voor hoeveel mensen je mag koken (max 6 personen en voor eventuele dieetwensen. Mocht je dan nog praktische tips nodig hebben, geven we deze graag!

Ga voor meer informatie en opgave naar www.rdsionskerk.weebly.com. Opgave uiterlijk 26 mei i.v.m. de planning van de gasten en adressen!

Groeten van de Running Dinner- organisatie:
Angela Wieberdink, Wijmke Bonestroo, Evelien Hofman, Inge ten Have