Openingstijden kerkelijk bureau

Geplaatst op 18-05-2023 in Nieuws

Wijzigingen kerkelijk bureau

In een vorige kerkbode is aangekondigd dat Wim Eilander met ingang van 1 juni 2023 voor vijftig procent benoemd wordt als pastoraal medewerker voor onze gemeente. Dit heeft als gevolg dat er enkele praktische wijzigingen gaan plaatsvinden op het kerkelijk bureau.

Met ingang van D.V. 1 juni 2023:

• is het kerkelijk bureau alleen geopend op de donderdagmorgen tussen 9-12 uur.

• Is het kerkelijk bureau ’s middags niet meer telefonisch bereikbaar, maar ook ’s morgens kunnen er momenten zijn dat er niemand aanwezig is en dat er dus niet wordt opgenomen.

Wij willen u vragen om ook zoveel mogelijk uw vraag via de mail te stellen. Dat kan via kerkelijkbureau@hervormdnunspeet.nl.

Daarnaast is besloten dat we een deel van de taken door vrijwilligers willen laten uitvoeren. Daarvoor zijn we op zoek naar vrijwilligers die 2-4 uur per week (of per twee weken) beschikbaar zijn voor lichte administratieve taken. Hierbij valt te denken aan de administratieve verwerking van de collectes en overige administratieve ondersteuning. Enige administratieve kennis en computervaardigheden zijn gewenst. Wanneer u als vrijwilliger wilt helpen, dan kunt u zich voor meer informatie melden bij: kerkelijkbureau@hervormdnunspeet.nl. Wij zien uw/jouw reactie met belangstelling tegemoet.