Website is vernieuwd

Geplaatst op 21-12-2022 in Nieuws

Website is vernieuwd

De website van Hervormd Nunspeet is onderhuids compleet vernieuwd. Door de hoeveelheid informatie van de website was het een langzaam, maar vooral instabiel systeem, waar nauwelijks mee te werken viel. Op dit moment zijn we nog druk bezig om informatie die beschikbaar was op de website over te zetten naar deze nieuwe omgeving.

Mocht u zaken missen, geef dit dan door via het redactieformulier. Wij gaan op zoek naar deze informatie en zullen deze gaan aanvullen. Voor iedereen die een taak binnen de kerk heeft zoals jeugdwerkers / diakenen / Kerkrentmeesters en anderen is er de mogelijkheid om de inhoud op deze website aan te laten passen.
Alleen op deze wijze kunnen we samen zorgen dat de inhoud van de website up-to-date blijft.

Verbeteringen

1. Website eenvoudiger te beheren
  2. Website stuk sneller gemaakt
  3. Meer mogelijkheden voor de toekomst.
  4. Betere ondersteuning door lokale onderneming

Versterking

Wil je bijdragen aan de inhoud of de techniek van deze website? Neem dan contact op met webteam@hervormdnunspeet.nl
Ook als je niet technisch bent, maar ideeën hebt hoe we de website kunnen verbeteren ben je van harte uitgenodigd om te reageren