Israëlkast

Sinds eind maart ’23 is de Israëlkast verhuisd van de Sionskerk naar Kerkelijk Centrum De Wheme. Door de huisvesting op deze locatie, gaan we ervan uit dat we beter bereikbaar zijn voor alle kerkgangers van Hervormd Nunspeet.

Even wat praktische informatie:

• De Israëlkast bevindt zich in de garderobe van het Stiltecentrum van De Wheme.
  • U kunt er terecht tijdens de openingstijden van het Kerkelijk Bureau en verder wanneer het Kerkelijk Centrum De Wheme open is voor andere activiteiten (rond de kerkdiensten, tijdens de catechisatie-uren etc.)
  • Als u iets wilt lenen, graag uw gegevens noteren in het uitleenschrift en daarin ook graag de uitleendatum vermelden én de datum waarop u het geleende weer terugbrengt.
  • We vinden het prettig als u de boeken of spelletjes maximaal 4 weken leent.
  • Bekijk hier het digitale overzicht van de boeken en spelletjes die in de Israëlkast te vinden zijn.

Veel kijk-, lees- en spelplezier toegewenst!

Commissie Kerk en Israël,

Israelkast-sionskerk.jpg